hemma

Hemma igen efter en trevlig jul i Dalarna. Mkt snö o lite skidåkning på julafton blev det oxå. Men backarna i Grönklitt e väl inte så mkt o hänga i julgranen så det räckte me en dag för mig. Körde hem igår o typiskt att jag satt i andra tankar o åkte fel, sen orka jag inte köra tillbaka utan tog en annan väg så jag hamla till slut i Degefors... jaja nu har jag sett den staden oxå.

Jag får uppdatera lite bilder så småningom, när jag lagt in dom på datorn o när jag fått några kort från backen av syrran :)

Snart nyår.. får se vart jag tar vägen. Kanske blir sängen bara... e så trött

Kanske vi drar till Thailand i vår, jag viiiilllllll....  måste bara ha pengar oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0