kvällll

Jag kan inte beskrva med ord hur jag känner och mår just nu. Jag går sönder snart, mkt i skallen, allt ska fixas och göras. 'Vill träffa min systerdotter så mkt som möjligt, men kan inte åka hemma allt för ofta. Det är trots allt 35 mil till närmaste familjemedlem. Känner mig så fruktansvärt ensam här, jag har vänner men ingen lust eller energi till att ses mer än några få. Jag jobbar mkt o det är skönt för då slipper jag va hemma o fundera. Katterna e de enda som får mig glad här hemma, dom hjälper mig att göra det lättare.

Har en klump i magen, känns som jag ska spy när som helst. Känner ångest o rädsla för livet. Vill inte livet ska fortsätta. inte heller stanna. Jag vet inte vad jag vill. Ingen förstår va jag menar. Jag är rädd för att fortsätta leva o jag är rädd för att dö.

Har så ont i kroppen, det gör bara ont. Nåt skriver o river inombods...  jag vill bara slänga nåt snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0