Nu va det e tag sen

Oj här var det livat, hade tom glömt bort mitt lösen hit men efter 3e försöker kom jag in... *jippi*. Hm ja vad ska jag säga då, finns väl rätt mkt jag vill skriva om men orkar inte just nu, har inte så mkt energi till att blogga men tänkte iallafall skriva några rader.

Det är många tråkigheter som händer i världen och i Sverige med. Har iallafall skänkt 300 nu till olika hjälporganisationer, inte så mkt men lite... vill på något sätt hjälpa dom som har det svårt och jobbigt efter denna fruktansvärda jordbävningen. Fast det är så mkt svält o annat skit oxå, folk behöver hjälp ständigt. Är med i Rädda barnen men känns inte som om jag gör tillräckligt. Jag borde inte klaga och må dåligt för jag har allt... ja precis allt jag behöver, då kan man fråga sig varför är jag inte glad?? Varför känns livet så meningslöst?? Varför är jag likgiltig till det mesta? orkar liksom inte bry mig..... om jag tänker på att andra mår så mkt mkt sämre så får inte det mig att må bättre.

En månad i sträck tog jag sömntabletter... en sisådär 8 på kvällen så somna jag hyfsat tidigt så jag orkade upp dagen efter... så skönt det är o bara försvinna lite från verkligheten. Jag blir så glad... det känns i hela kroppen. Konstig när dom tillverkar sömntabletter som blir som värsta lyckoruset... man älskar allt och alla.... vill ringa o messa hela min telefonbok. Jaja nog pratat om det, va jag ville komma fram till egentligen är att jag har varit utan i snart 3 veckor tror jag... nja nästan kanske är det 2, spelar inte så stor roll. Det är skönt att slippa ha sån huvudvärk men jag känner mig lite deppig utan.

Nu måste jag fixa med lägenheten, har sagt upp 4an. Ska bli så skönt när jag är av med skiten. Är bara så mkt som man måste grejja med innan, är en stor lgh. Har uppstått lite komplikationer oxå. Man kan inte ta nåt för givet eller man ska nog inte lita på folk för mkt. Tror nog ingen förstår vad jag skriver, jag förstår juh knappt själv vad jag tänker.

Sitter på jobbet nu, klockan är mkt så jag ska lägga mig snart. Är så skönt o va här, konstig men jag mår bättre av att va på jobbet än hemma. Jag har inget o komma hem till så varför ska jag va där?? Jo jag måste ta hand om katterna... och jag älskar mina katter och hade jag inte haft dom så hade jag nog jobbat ännu mer om det nu går.

Nä nu e det läggdax, jag ska försöka o skriva lite oftare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0