Fredag kväll

Igår mådde jag bra o idag mår jag inte alls bra. Att det kan förändras så över en dag mitt mående men det beror väl på att jag försöker va utan medicin helt nu men jag vet inte om det kommer funka så bra.

Den här veckan har jag mesta dels varit själv, inte velat umgås med nån. Bara varit ensam o njutit av att vara ensam. Är så lättirriterad så det e väl bäst för alla att jag inte har nån i närheten just nu. Idag har jag slagit både på det ena o det andra.

Ska bli mkt trevligt att mina systrar o dom kommer hit men jag vet bara inte hur jag ska klara av så mkt folk, vet inte om jag kommer orka med. Får väl fixa till min husvagn så jag kan gå dit emellanåt o stänga in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0