Länge sen nu o det händer mkt saker:)

Nu har jag mindre än en månad kvar på jobbet o det ska bli jäkla skönt o va lite ledig, känner att tålamodet och orken börjar ta slut, dessutom blir jag bara fetare o klumpigare oxå:)

Snart snart blir det flytt till Västervik, ser fram emot lite miljöombyte, vet dock inte om jag kommer att orka bo kvar i Västervik för all framtid men en liten stund ska jag orka med.

Det sparkar och rör sig väldigt mkt i magen nu:)

Måste bara säga att jag tycker det är lite tragiskt me folk som är runt 30 men beter sig fortfarande som om dom vore tonåringar. Dax o ta lite ansvar för sitt liv nu!!! Pengarna rullar inte in, man måste jobba för dom!!!


Kommentarer
Postat av: Linda i tibro

Får gratulera till bebisen i magen =) gud så roligt.. finns ju inget mer underbart än o få bli mamma.. hoppas allt kommer gå bra, vilken vecka är du i?

2010-10-13 @ 19:15:38
Postat av: Karin

Tack Linda:)



Jag är i vecka 29 nu, barnet väntas 7 jan:) Hur är det med dig nu för tiden, va länge sen sist. Jag skriver så sällan här men så får jag nåt ryck ibland:)



Hur mår dina små barn??

2010-10-19 @ 20:43:24
Postat av: linda

Ååå då e det inte så långt kvar ju, vad mysigt =)

när ska du flytta från gbg?

lever du med pappan?

Med mig e det upp o ner, men ska nog inte klaga.

Alla barnen mår så bra så =)

Va rädd om dig nu

2010-10-19 @ 22:33:21
Postat av: Linda i tibro

Hej igen...

Hur går det med magen?

Du skriver inte mkt här ju o jag e inne o kollar varje dag =)

Hoppas allt är bra både med dig o magen..

kram kram linda

2010-11-26 @ 07:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0